Sodalicious Challenge #27. Simplicity
Sodalicious proponen un nuevo reto de Art Journal: Simplicity (sencillez). Es la segunda vez que me presento a un reto de Sodalicious (ver aquí la primera) porque el nivel es alto y es difícil estar a la altura, pero esta vez me sentía inspirada por el tema y he decidido intentarlo.
He usado acuarelas liquidas aplicadas con la técnica que aprendí de Lory, sellos, chipboards, washi tape y restos de papeles.
La foto está tomada en Braga, en el Santuario do Bom Jesús do Monte y precisamente refleja la máxima de que le belleza está en las cosas sencillas.
¿Qué os aparecido?
Este es el premio, a ver si tengo suerte!!!
M’agrada molt Xènia! Espero que tinguis sort i t’enduguis el premi.
Petons.
Gràcies, Olaya!
Un pág de art journal integrada con una foto = Love it!
M’agrada molt! Molt polish i molt simplicity! A veure si tens sort! 🙂
Gràcies Laura!!! La competència és difícil, així que creuarem els dits!
Em sembla molt xulo com t’ha quedat.
Jo haig de reconèixer que m’espanta una mica l’art journal! 😀 Però tot és posar-hi… com tot! 😀
Sort al repte!
No et pensis que jo tampoc no em moc amb soltura amb l’art journal. Només de tant en tant faig alguna cosa que se li apropa. Tu prova, sempre es divertit, surti el que surti.
<3
:*